سلام عسل جون امیدوارم خوشت بیاد

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد69hu1mt28kas0kvunag.jpg

lv3dn3frygoza8kaev7p.jpgc4gi0p7vrfekcnpje6sy.jpgتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netبه به

 

p9cxw70zzoj8jljnn8kn.jpg

 ببخشید خیلی کم بود


نظرات شما عزیزان:

ملینامافی
ساعت11:50---17 بهمن 1392
خیلی قشنگه وبت

بازهم سرمی زنم به وبت

دیگه بایدازاین وب برم بیرون

اماخیلی خوشگله دلم نمی خوادبرم بیرون ازوبت


ملینامافی
ساعت21:18---5 بهمن 1392
من بهشمایک بارنظردادم اما ازبس زیباست دوباره نظرمی دم :)

tecna
ساعت18:01---18 ارديبهشت 1392
لطفا از تکنا هم عکس بذارید.ممنون

سحر
ساعت21:53---28 دی 1391
لطفا عکس های استلا را زیاد کنید
پاسخ نرمین استلا:روی چشمم.


استلا
ساعت18:09---24 دی 1391
عکس های استلا بیشتر کن


موزا
ساعت19:50---23 دی 1391
میشه عکس های موزا وهم زیادکنی وب تو که خوبه اگه عکس های موزاوداستانش رو بذاری عالی میشه من هرروز به وبت سرمی زنم لطفا این کاراروبکن

نیکا
ساعت15:28---21 دی 1391
سلام میشه تو وبم عضو شی ادرس وبم winxclubandstella.mihanblog.com

فلورا خوشمل
ساعت15:46---19 دی 1391
هی وای من عجب وب توپی داری راستی یه عکس از خودت بذار تا بیشتر باهات اشنا بشیم

درسا عاشق فلورا
ساعت15:43---19 دی 1391
هی وای من عجب وب توپی داری

سیتیا
ساعت18:33---10 دی 1391
verygood verry good عالی بود

نازنین
ساعت17:13---7 دی 1391
بههههههههههههههههههههههههههههه هههههه
بههههههههههههههههههههههههههه هههههههه
بههههههههههههههههههههههههههه هههههههه=D D


مرمر
ساعت17:44---10 آذر 1391
سلام ازشما خواهش می کنم عکس فلورا را نمایش دهید
پاسخ نرمین استلا:چشم.


ناهید
ساعت15:20---9 آذر 1391
سلام وبلاگت زیادم تعریفی نداره.اگه عکسای بلومم میزاشتی بهتر میشد.پاسخ نرمین استلا:چشم خانم عصبانی خیلی بد اخلاقی ها

بلوم
ساعت14:28---30 آبان 1391
سلام. من بلومم وبلاگ خیلی خوبی داریراستی از عکس و راکسی هم بزارپاسخ نرمین استلا:چشم عزیزم ممنون.

میوساخشمله
ساعت15:17---11 آبان 1391
عکس های میو سا را زیاد کنیدپاسخ نرمین استلا:چشم میوسا خوشمل خوشملا.

عسل
ساعت17:04---17 مهر 1391
من همین تور این یک جور بی احترامیه من باید برم درسبخونم بای تا های
پاسخ نرمین استلا:همچنین گلم


ساعت13:25---15 مهر 1391
عزیزم ممنون دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه تو بهترین دوستی بودی که من تا حالا داشتم مامانم میگه دوست اینرنتی خوب نیست ولی تو دوستی من با تو اشتباه کرده راستی چرا دیگه نمیری توی بفرما لبخند دوست میگه نظرات وبش کم شه وقت کردی یک سری بزن

دوست داشتم بازم حرف میزدم ولی دستم خشکید راستی خاطره دوستم میگه از بندون واستلا عکس بزار بای تا هایپاسخ نرمین استلا:مامانه منم همینو میگه فکر کنم اونم در مورد تو اشتباه میکنه گلم راستی باور کن تو هم بهترین دوستی هستی که تا حالا داشتم باشه عزیزم به وبه دوستت خاطره جونم میرم باشه اگه پیداش کردم میزارم.راستی یه چیز جالب تو هم تو درس دوم علوم اون ایه زیرنویس قران رو خوندی که نوشته سوگند به قلم و انچه مینویسند؟ما خوندیم معلممونم به شوخی میگه که الان که عصر اینترنت هست باید بنویسن سوگند به رایانه و اینترنت .البته خودشم گفت یه شوخیه به هر حال که من خوشم نمیومد تو چه طور عسل جون؟اخه یه جور بی احترامیه به قران راستی تو حق داری الان دست منم خشکید راستی به قول خودت سنگ و بزن به شیشه دوست دارم همیشه.خداحافظ دوستم بای بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط نرمین فتحی در دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:,

ساعت 21:1 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت